monsterhigh

monsterhigh

♥!اینجا همچی هست اما بیشتر از مانسترهای و امو!♥
monsterhigh

monsterhigh

♥!اینجا همچی هست اما بیشتر از مانسترهای و امو!♥

بیوگرافی مانستر های (دراکولا و فرانکی اشتاین)

بریم ادامه ی حرفامون؟  

دریکیلورا:               

دختر دراکولا

سن:
1599سال
(من نمی تونم برای تولد 1600 سالگیم صبر کنم)

سبک:
بابام منو دریکیلورا صدا می زنه ولی برای دوستام من (یولا دی) هستم. من خیلی دوست دارم لباسای سیاهمو با رنگ صورتی آلبالویی ست کنم و همچنین چتر خوشگلم رو هم همیشه بر می دارم تا بتونم تو آفتاب هم قدم بزنم.

بدترین مشکل:
بدترین مشکل من اینه که هیچ وقت نمی تونم انعکاس خودمو تو آینه ببینم و وقتی میرم بیرون نمی دونم لباسام و آرایشم خوبن یا نه. ولی فکر کنم بعد از 1599 سال مهارت خوبی تو این کار پیدا کردم.

رنگ مورد علاقه:
صورتی                          

غذای مورد علاقه:
من یه گیاه خوارم و هیچ خون تنفر انگیزی رو نمی خورم! فقط میوه و سبزیجات و یه عالمه مکمل آهن.
 
بدترین چیز:
سرویس ناهار مانستر های برای گیاه خوارا واقعا ناراحت کنندست.

فعالیت مورد علاقه:
من عاشق لبخند زدن، خندیدن و دلگرمی دادن به دوستام هستم.

حیوان خانگی:
کنت فابولوس بی اف اف منه (بهترین دوست تا همیشه)اون یه خفاش مغرور و خوشگله اما من نمی تونم تو پوشیدن لباسای کوچیکش بهش کمک کنم. 

درس مورد علاقه:
نویسندگی. این درس بهم کمک می کنه داستان های خوبی درباره ی دوستام بنویسم.

بدترین درس:
جغرافیا. بعد از 1599 سال من همه جا رو گشتم ... اونم دو بار.

فرانکی استاین:

دختر فرانک استاین

سن:
15روز سن دارم ... همین.

سبک:
دوستام میگن من سلیقه ی خیلی خوبی تو مد دارم. من هنوز مطمئن نیستم منظورشون چیه، ولی اونا منو با خودشون برای خریدن لباسای ترسناک خوشگلی می برن که من واقعا براشون می میرم.

بدترین مشکل:
بعضی وقتا بخیه های من تو بدترین مواقع باز میشن. مثل یه بار که وقتی داشتیم تو  یه مسابقه ی ورزشی برای مردم نمایش اجرا می کردیم بخیه های دست من باز شد و دست من صاف میون اون همه آدم فرود اومد! من واقعا خجالت کشیده بودم.

رنگ مورد علاقه:
سفید و سیاه راه راه.

غذای مورد علاقه:
چون هنوز فقط 15 روز سن دارم هر چی رو که تا حالا امتحان کردم مورد علاقم نبوده.

بدترین چیز:
وقتی هر روز صبح از پله ها میرم پایین میرم بابام اسرار میکنه که لبخند بزنم و بگم "هنوز زنده ام!"

فعالیت مورد علاقه:
هنوز نمی دونم من فقط 15 روز سن دارم! می خوام قبل از اینکه چیزی رو انتخاب کنم همه چیزو امتحان کنم.

حیوان خانگی:
واتزیت (یه توله سگ کوچولو). مطمئن نیستم دقیقا از کجا اومده ولی مجوزش ده صفحه ی طولانیه.


درس مورد علاقه:
تاریخ. چون بهم کمک می کنه بفهمم دوستام از کجا اومدن.

بدترین درس:
شنا. وقتی خیس میشم باید سریع از آب بیرون برم و داد و فریاد راه بندازم.







لطفا نظر بده

نظرات 1 + ارسال نظر
shadi پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:34

عالی بود مرسی ! مال بقیه رو هم میزاری ؟!

حتما اگه وقت داشتم... هرروز اخر هفته ها می بینمتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.