monsterhigh

monsterhigh

♥!اینجا همچی هست اما بیشتر از مانسترهای و امو!♥
monsterhigh

monsterhigh

♥!اینجا همچی هست اما بیشتر از مانسترهای و امو!♥

معرفی کارتون مانستر های

معرفی کارتون مانستر های

برو ادامه ی حرفایه ما...

  این کارتون یه کارتون معرکست که اسمش Monster High "دبیرستان هیولا ها" هستش. شخصیت های این کاتون هیولا های خوشگل با قابلیت های مخصوص هستن حالا می خوام این شخصیت ها رو براتون به ترتیب علاقم معرفی کنم.

اولی اسمش فرانکی استاین هستش و من تو گروه بیش تر از همه دوسش دارم.

دومی دریکیلوراست که یه خون آشامه و  من خیلی دوسش دارم.

سومی اسمش کلادین وُلفه که یه گرگینست و به نظر من واقعا خوشگله.

چهارمی کلیو ده نایله که یه مومیایی هست.

و آخر از همه لاگونا بلوئه که یه هیولای دریایی هست و واقعا نازه ولی از بقیه کمتر دوسش دارم.

بقیه رو بعدا معرفی می کنم. مانستر های تا اون جایی که من می دونم دو تا سری سینمایی و یه سریال داره که من کاملا مطمئن نیست با این حال می خوام معرفی کنم و لینک دانلود هم بعدا حتما میذارم.

اولین سینمایی Why Do Ghouls Fall in Love هستش که در مورد دریکیلورا هست که داره 1600 سالش میشه ولی همه چی اون طور که می خواد پیش نمی ره و مشکلاتی پیش میاد و بقیه داستان رو لو نمی دم.

دومی Friday Night Frights هست که خیلی جالبه و در مورد یه مسابقه هست که اسمش مسابقه ی مسیر مارپیچ یا فریاد هست که تیم مانستر های همیشه توش برنده می شه ولی این دفعه اوضاع فرق می کنه و مثل همیشه پیش نمی ره ببخشید که عکس بهتری پیدا نکردم.


بعدی اسمش Ghouls Rule هست و درباره ی روز هالوین و دشمنی آدما و هیولا هاست که واقعا خوب و باحاله اینم عکسش

و آخری Scaris City of Frights هست که خودم هنوز کامل نگاه نکردم و داستانشو خوب نمی دونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.