monsterhigh

monsterhigh

♥!اینجا همچی هست اما بیشتر از مانسترهای و امو!♥
monsterhigh

monsterhigh

♥!اینجا همچی هست اما بیشتر از مانسترهای و امو!♥

بیوگرافی کلادین


بیوگرافی کلا دین برین ادا مه حال کنید...

حال کنید وحال کنید

دیدیدیدیدیدی

ببخشید بچه ها امروز من کمی مغزم قاطی کرده اخه اولین روز مدرسه بود...  

نام : کلادین ولف  clawdeen wolf

سن : 15

باحالترین چیز من:

من یک طراح هستم و کسی هستم که با مد پیش می ره و البته یه شخصی هستم که اصلا از چرت و پرت خوشش نمی آد. من همچینین خوشگل و خواستنی و یه جورایی مغرور هستم ، دوستام به من احترام می زارن و من هم متقابلا به اونها احترام می زارم

بدترین چیز من:

موهای من می تونه یه کارخونه شامپو سازی رو پولدار کنه...(درواقع منظورش اینه که اینقد مو دارم که باید یک عالمه شامپو مصرف کنم) و این موییه که روی پاهای من رشد می کنه... تیغ زدن و از بین بردن این موها مطمئنا یک کار تمام وقته ولی قیمت کمیه که باید برای خوشگل و جذاب بودن پرداخت کنم

رنگ مورد علاقه:

طلایی ، تنها چیزیه که منو کیو ده نایل (cleo de nile) می تونیم روش توافق کنیم

غذای مورد علاقه:

استیک

چیزی که ازش متنفرم:

من از اینکه این همه از خواهر و برادرم همزمان توی مدرسه ام باشن متنفرم. اونا کاملا کرمکی و خجالت آور هستن و همیشه می دونن چطوری منو به کاری وادار کنن...و کلیو ده نایل

کار مورد علاقه:

خرید

حیوان خانگی:

کریست ، یه گربه کوچولو ترسناک ، دقیقا ضبر مثه خودم

درس مورد علاقه:

بیزینس . نقشه کشیدم یه روزی یه شرکت مد و لباس بزنم واسه همین می خوام همون قدر که درباره مد و لباس می دونم درباره تجارت و بیزینس هم بدونم

درس غیر-مورد علاقه:

ورزش . فقط به خاطر اینکه نمی زارن با کفشای پاشنه بلندم تمرین کنم



اینم از عکساشه...



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.